Odstąpienie od umowy
Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 30 dni, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie towaru, a zatem, ostatni z zamówionych produktów został dostarczony przez przewoźnika pod wskazany przez państwo adres.
Aby odstąpić od niniejszej umowy, muszą państwo w powyższym terminie poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie nadesłane pocztą tradycyjną, faksem lub pocztą elektroniczną. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, powinni Państwo nadesłać oświadczenie przed datą wygaśnięcia powyższego prawa. Jeśli formularz dotrze do nas po czasie, ale data wysyłki będzie pokrywać się z terminem, pismo zostanie oczywiście uwzględnione.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, nasza firma zwróci Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym również koszty dostarczenia towaru (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy, sugerowany przez naszą firmę). Środki zostaną zwrócone w terminie do 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy przez Państwa poinformowani od odstąpienia od umowy. Środki są zwracane przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały wykorzystane w początkowej transakcji, chyba, że Państwa życzeniem będzie otrzymanie zwrotu w inny sposób. Zwrot środków nie wiąże się z żadnymi, dodatkowymi kosztami. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwróconego towaru lub do momentu uzyskania dowodu ich odesłania.
Prosimy o odesłanie towaru bez zbędnej zwłoki, nie później niż w przeciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowaliście nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej uwagi. Termin jest zachowany, jeśli data wysyłki towaru pokrywa się z powyższym terminem 14 dni. Jeśli zwrot nastąpi później, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo wyłącznie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi niewłaściwy sposób tj. w inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, celu oraz sposobu ich działania.
Reklamacja produktu/zamówienia
Warunkiem koniecznym do złożenia reklamacji jest poinformowanie sklepu o wadach technicznych lub nieścisłościach związanych z zamówionym produktem przed montażem
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz:
- nieprawidłowy kadr lub rozmiar produktu
- niepoprawna grafika / pomylony produkt lub zamówienie,
- brak części lub elementów składowych zamówienia
- brak ciągłości grafiki na kolejnych częściach tapety / fototapety,
Poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na adres biuro@muro.pl. Jeśli masz taką możliwość załącz do wiadomości zdjęcie wadliwego produktu oraz numer zamówienia w naszym systemie. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
Szczegółowe informacje dot. reklamacji i zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu.